پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120108
بازيکن خارجي فوتسال ايران همه پولش را در فرودگاه مي‌خواهد/ شاپا چقدر مي‌گيرد؟
تاریخ انتشار : 1393/10/16 11:03:10
نمایش : 1035
تنها بازيکن خارجي ليگ برتر فوتسال که هنوز در هيچ ديداري براي تيمش به ميدان نرفته، تمام پولش را به محض ورود به ايران، درهمان فرودگاه مي‌خواهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم فوتسال شهرداري ساوه که با وجود تغيير کادرفني‌اش در همه هفته‌هاي ابتدايي ليگ برتر، باز هم نتوانست نتايج مطلوبي در مسابقات کسب کند و اکنون قعرنشين جدول ۱۴ تيمي ليگ برتر فوتسال است، بعد از اينکه بازيکنانش دست به اعتصاب زدند، هيات‌مديره باشگاه مجوز جذب بازيکن خارجي را به محمود خوراکچي سرمربي اين تيم دادند.
 
براين‌اساس مذاکرات با چند گزينه آسيايي و برزيلي ادامه پيدا کرد تا اينکه ونانسيو لوپز معروف به شاپا، با باشگاه شهرداري ساوه براي همراهي اين تيم در ۱۰ بازي باقي‌مانده نيم فصل دوم به توافق رسيد.
 
از اين باشگاه خبر مي‌رسد که شاپا در ازاي هر بازي هفت هزار دلار دريافت خواهد کرد و با برد و باخت و عملکرد اين بازيکن، هيچ تغييري در اين رقم ايجاد نخواهد شد.
 
با احتساب دلار ميانگين ۳۵۰۰ توماني، بازي کردن اين برزيلي براي ساوه‌اي‌ها در هر بازي ۲۴ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان رقم مي‌خورد.
 
همچنين در صورت ماندن شهرداري ساوه در ليگ برتر، شاپا پنج هزار دلار نيز پاداش خواهد گرفت که چيزي بيش از ۱۷ ميليون تومان خواهد شد.
اين در حالي است که گفته مي‌شود شاپا اعلام کرده کل پولش را به محض ورود به ايران،‌ در همان فرودگاه دريافت خواهد کرد.
قرار است اين بازيکن ظرف يکي دو روز آينده به ايران بيايد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html